• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73316
+
-

حمایت قضایی از رونق گردشگری در بوشهر

گردشگری
حمایت قضایی از رونق گردشگری در بوشهر

دادستان بوشهر با بیان این‌که تاکنون هیچ گونه شکایتی در حوزه گردشگری در استان بوشهر به دستگاه قضایی ارائه نشده است گفت: استان بوشهر در عرصه گردشگری توانمندی‌های بالایی دارد و یکی‌از امن‌ترین استان‌ها در این زمینه است. 

به گزارش تسنیم، «علی حسن‌پور» یکی از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی را حمایت از تولید ملی دانست و اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در عرصه تولید ملی برپایی نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زایی است که مورد حمایت ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

دادستان بوشهر برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر را نشان از ظرفیت بالای این قشر در جامعه به‌ویژه در عرصه اقتصاد و اشتغال دانست و تاکید کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای مهم عشایر و روستاییان عرضه شده که استان بوشهر در این حوزه از قابلیت‌های بالای برخوردار است. وی با بیان این‌که برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر زمینه آشنایی همه آحاد جامعه با دستاوردهای روستاییان و عشایر را فراهم می‌کند تصریح کرد: ایجاد این گونه نمایشگاه‌ها ظرفیت خوبی برای ارائه دستاوردها و عرضه محصولات و تولیدات روستاییان و عشایر فراهم می‌کند و سبب ایجاد یک نوع خودباوری و رسیدن به خودکفایی می‌شود.

حسن‌پور توجه به امنیت تولید و حوزه گردشگری را در اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: دستگاه قضایی در عرصه تولید، رونق تولید و گردشگری حمایت‌های لازم را می‌کند. دادستان بوشهر با تاکید بر حمایت از گردشگران و برقراری امنیت در این زمینه افزود: قوه قضاییه توجه ویژه‌ای به حوزه گردشگری دارد و اگر تعرضی در این عرصه صورت بگیرد، با قید فوریت دستورهای لازم را به ضابطین برای حمایت از گردشگران صادر می‌کند.

وی با بیان این‌که استان بوشهر در عرصه‌های گردشگری دارای توانمندی‌های فراوانی است خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت زیادی در عرصه گردشگری به‌ویژه به دلیل همجواری با خلیج‌فارس دارد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید